Monday, May 6, 2019

Oh, Hello~

Salam perkenalan buat yang datang membaca blog kaknur ni. Actually blog ni wujud sebab nak share cerita pasal travelling. Biasanya akan update dalam facebook ja tapi banyak mana sangat la boleh cerita dalam facebook tu kan? So buat la blog pulak. Lagipun rasanya lepas ni mungkin nak travel lagi banyak so why not ada blog untuk share pengalaman ni. And oh, thanks to kawan aku, Kak Lysa yang encouraged aku untuk buat blog ni, and of course pressure aku untuk travel (dan travel solo juga) HAHAHAHA.

So yeah, welcome and jemput baca coretan aku yang tak seberapa ni. Thanks!


P/S: mungkin yang bukan pasal travel pun aku akan update dalam blog jugak 😂

xoxo
J~

No comments:

Post a Comment

Updates!

 Hi, lama giler tak update blog ni...like seriously, lama giler HAHAHAHA So far apa yang menarik? Nothing much since COVID is still around.....